نکات خرید مبلمان اداری
« نکات خرید مبلمان اداری »
– مبلمان اداری یکتا
سرفصل نکات خرید مبلمان اداری
- نوع کسب و کار : نوع کار شما !!! مدرن بودن مبلمان اداری یا کلاسیک بودن ؟ چگونه انتخاب کنیم؟
- شرایط جوی حاکم : سرما یا گرمای محیط شهر شما چه تاثیری دارد؟
- رفت و آمد : سازمانتان ارباب رجوع های زیادی دارد؟
- نور و روشنایی: نور طبیعی یا غیر طبیعی در شرکت شما به چه صورت است؟
۱- نکات خرید مبلمان اداری – نوع کسب و کار
نوع کسب کارتان برای طراحی دکوراسیون اداری بسیار مهم است . به طور مثال شما صاحب شرکتی هستید که در کار لوله های صنعتی هستید ، طراحی مدرن و خلاقانه از نکات طراحی دکوراسیون اداری برای این نوع کسب و کار می باشد . به عنوان مثال دیگر ، شما صاحب یک رستوران با غذاهای آسیای شرقی هستید ، چه بهتر است که از دکوراسیون کلاسیک و مناسب حال و هوای فضای آنجا استفاده کنید . پس اینها نکات خرید مبلمان اداری (نکات طراحی دکوراسیون اداری ) هستند که مربوط به نوع کسب و کارتان می باشد .
نکات خرید مبلمان اداری
۲- نکات خرید مبلمان اداری – شرایط جوی حاکم
شرایط جوی در برخی از شهر ها تقریبا یکسان است و نوسان چندانی ندارد همانطور که می دانید در جنوب کشور به طور معمول هوای گرم و شرجی را انتظار داریم و کمتر پیش می اید که از شرایط جوی حاکم تغییر بزرگی بکنند . در شهر هایی با هوای گرم ، بهتر است از دکوراسیون اداری استفاده شود که رنگبندی سرد تری را دارد . به طور کلی مبلمان اداری با ترکیبات رنگ خود میتوانند گرما و سرما را به محیط شما هدیه دهند و این امر یکی دیگر از نکات طراحی دکوراسیون اداری است .
نکات خرید مبلمان اداری
۳-نکات خرید مبلمان اداری – رفت و آمد
از نکات خرید مبلمان اداری که قابل توجه است می توان به تعداد افراد حاضر در محل و رفت و آمد ها و مهمانان و ارباب رجوع ها و از این قبیل موضوعات اشاره کرد . چه تاثیراتی در طراحی دکوراسیون اداری دارند ؟ طبیعتا دکوراسیون اداری یک بانک باید تفاوت را با دکوراسیون یک شرکت داشته باشد . نوع افرادی که به محل کار شما مراجعه میکنند و میانگین رفت و آمد این افراد چقدر است؟ و این فاکتور ها همه و همه بسیار تاثیر گذار بر نوع دکوراسیون اداری و چینش آن ها میباشد .
نکات خرید مبلمان اداری
۴- نکات خرید مبلمان اداری – نور و روشنایی
نور و روشنایی یکی از تاثیر گذارترین فاکتور ها بر نحوه کار افراد در شرکت شما یا حتی جلوه دهنده برند شما در ذهن مهمانانتان است . نور پردازی مناسب همراه با دکوراسیون اداری میتواند بر نحوه کار تمام افراد تاثیر بگذارد . خلاقیت را افزایش دهد و با نور پردازی مناسب تمرکز را در افراد بیشتر کند . همه اینها فقط با نوع روشنایی محل کارتان است . مبلمان اداری یکتا این نوید را به شما میدهد که برای طراحی هرچه بهتر دکوراسیون اداری خود ، میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.
پایان مقاله ” نکات خرید مبلمان اداری ” .
سپاس از همراهی شما با مبلمان اداری یکتا
در اینستاگرام ما را دنبال کنید
اینستاگرام مبلمان اداری یکتا
منبع از وبلاگ مبلمان اداری یکتا