مبلمان اداری یکتا

مبلمان اداری یکتا طراح و تولید کننده لوازم اداری

مبلمان اداری یکتا

مبلمان اداری یکتا طراح و تولید کننده لوازم اداری

مبلمان اداری یکتا سعی دارد در این وبلاگ گوشه ای از نمونه محصولات خود را به نمایش بگذارد
برای اطلاع از قیمت ها با شماره های زیر تماس بگیرید:
tel: 02144620086
tel:09384993620

  • ۰
  • ۰

مبلمان اداری مدرن

مبلمان اداری مدرن چیست ؟ به چه محصولاتی مبلمان مدرن اداری اطلاق میگردد؟ از کجا میتوانید مبلمان مدرن را خریداری نمایید ؟ قیمت این نوع مبلمان در چه بازه و رنجی قرار دارد؟ بورس خرید و فروش مبلمان و دکوراسیون مدرن اداری در کجاست ؟ کارخانه ای که این نوع مبل اداری مدرن را تولید میکند باید داری چه تجهیزات و وسایلی باشد ؟ آیا برای نصب مبلمان و دکوراسیون مدرن اداری باید از تجهیزات خاصی استفاده کرد؟ ما در این مقاله سعی داریم تا به تمامی این سئوالات بصورت کامل پاسخ دهیم . در ادامه با تیم تحریریه شرکت تجهیز دفتر یکتا ارائه دهنده انواع سبکهای مبلمان اداری همراه باشید .


مبلمان اداری یکتادکور تولید کننده انواع مبلمان اداری مدرن می باشد. برای آشنایی با محصولات ما به بخش های مربوط مراجعه نمایید.


انواع مبلمان اداری مدرن

مبلمان اداری مدرن

تعریف مبلمان اداری مدرن

مبلمان اداری به اقلامی گفته میشود که برای راه اندازی یک دفتر اداری بعنوان یک ضرورت و یک عامل اساسی باید وجود داشته باشند . همه ما تا کنون در ادارات با میز اداری و صندلی اداری آشنا شده ایم البته در بسیاری از شرکتها هم پارتیشن اداری بعنوان یک جداکننده فضاهای اداری و واحدهای سازمانی خود نمایی میکند . اگر به اتاق مدیریت هم سری بزنید در دیوارها با محصولی بعنوان دیوارکوب آشنا خواهید شد .وو صد البته که کتابخانه اداری هم در اتاق مدیریت و هم در سایر واحدهای سازمانی کاربردی اساسی دارد .

مبلمان اداری مدرن یک سبک جدیدی در چیدمان و هویت  مبلمان  اداری می باشد . مدرن یعنی نو، یعنی خلاقانه و و سبک مدرن یعنی سبکی حاصل از اندیشه های  نوین ، و مبلمان و لوازم مدرن هم بالطبع  یعنی وسایلی که باسبک نو و جدید طراحی  و تولید میشوند

محصولات مبل اداری مدرن یکتادکور را ببینید

طراحی مبلمان اداری مدرن 

مبلمان اداری مدرن دسته ای از مبلمان اداری است که از رنگ و لعاب مدرنیته بهره میبرد. بعبارت دیگر میتوان گفت که مبلمان اداری مدرن با سبک  مدرنیته توانسته تا جای پای خود را در صنعت مبلمان اداری نیز باز کند. مبلمان اداری مدرن هم در طراحی مدرن هستند و هم در مواد اولیه. یعنی در طراحی علاوه بر استفاده از مواد اولیه قدیمی چون فلز و چوب ، متریال های جدیدی نیز استفاده میشود. مثل شیشه ، فایبرگلاس ، پلاستیک فشره. ولی مبلمان اداری مدرن بدون یک دکوراسیون مدرن اداری کامل نیست ما زمانی میتوانیم از مزایای مدرن بودن در دفتر کارمان بهره مند شویم که علاوه بر تهیه ملزومات اداری مدرن از مشاوره یک کارشناس خبره در زمینه دکوراسیون اداری و چیدمان مدرن نیز استفاده کنیم. وقتی سخن  از مبلمان اداری می شود منظور تمام وسایل و لوازمی  می باشد که در چیدمان محیط اداری در داخل یک سازمان  به کار میروند.

به عنوان مثال انواع  میز , کتابخانه ها , قفسه ها و فایلها و … طراحی فضای مدرن اداری باید بگونه ای باشد که در ساخت آن  نسبت به مبلمان اداری کلاسیک فضای کمتری درگیر گردد

هم چنین در سبک مدرن از رنگ های شاد ومفرح و  بعبارتی از  رنگ های محرک بیشتر استفاده می شود. البته در طراحی  این نوع از مبلمان طوری عمل میشود که امکاناتی نظیر: کابل شبکه، سیم برق و… درون  میزها تعبیه  شوند

 

صندلی مدرن اداری :

صندلی  مدرن اداری  یکی از محصولات پر طرفدار و پر فروش این روزها در بازار مبلمان اداری است .دیگر به صندلی اداری بعنوان یک وسیله تزئینی نگاه نمیشود و البته این موضوع از قدیم هم همینطور بوده است . اما به اطمینان میتوان گفت که بحث صندلی اداری مدرن اهمیت بیشتری در دکوراسیون اداری سازمانها و شرکتها پیدا کرده است . کاربرد صندلی از خانه تا اداره بسیار تفاوت کرده است .در ادارات صندلی هم وظیفه آرامش بخشی به پرسنل و کارفرمایان را دارد و هم وظیفه ارتقا عملکرد و بهره وری آنها را . علاوه بر اینها صندلی اداری در یک دیدگاه جامع باید قابلیت هم افزایی در دکوراسیون اداری را نیز داشته باشد.

تنوع صندلی اداری مدرن در بازار بقدری زیاد است که دیگر تمام افراد ائم از دانشجویان و کارمندان و … میتوانند آنها را با چرم دلخواه و رنگ دلخواه خود تهیه نمایند . یکی از ویژگیهای صندلی اداری مدرن قابلیت تنظیم بودن آن است به این معنی که هم ارتفاع آن و هم میزان خمیدگی به پشت آن را کاربر میتواند بدلخواه خود کم و یا زیاد نماید استفاده از فوم سرد نیز برای کف صندلی و همچنین استفاده از چرم ضد تعریق نیز یکی دیگر از خصوصیات صندلی مدرن اداری میباشد .

محصولات میز اداری مدرن یکتادکور را ببینید

 

خرید صندلی کنفرانس و نکات آن

 

http://yektafurniture.com

میز اداری مدرن :

میز اداری مدرن شامل  انواع میز مدیریت مدرن ،میز کنفرانس مدرن ، میز کارمندی , کارشناسی مدرن و انواع کانتر مدرن می باشد. ویژگی اصلی این میزها انجام راحتتر فعالیتها و تسهیل ارتباط بین همکاران میباشد.

میز اداری مدرن یکی از پرکاربردترین محصولات اداری در شرکتها و سازمانهای خصوصی و دولتی میباشد . بعبارت دیگر یک محیط کار همیشه بیش از هر چیز دیگری با میز اداری در ذهن انسان متبادر میشود . بر خلاف گذشته ،میز اداری از حالت قدیمی و طرحهای کسل کننده و ساده خارج شده و با طرحهای مدرن و پیشرفته اداری ،و در رنگهای شاد و تحریک کننده بصورت بسیار متنوع و خاص به مشتریان عرضه میگردد .میز اداری مدرن یکی از پرکاربردترین محصولات اداری در شرکتها و سازمانهای خصوصی و دولتی میباشد . بعبارت دیگر یک محیط کار همیشه بیش از هر چیز دیگری با میز اداری در ذهن انسان متبادر میشود . بر خلاف گذشته ،میز اداری از حالت قدیمی و طرحهای کسل کننده و ساده خارج شده و با طرحهای مدرن و پیشرفته اداری ،و در رنگهای شاد و تحریک کننده بصورت بسیار متنوع و خاص به مشتریان عرضه میگردد . همه ما سالیان سال با انواع میز مدیریت ،میز کارشناسی ،میز کارگروهی و… آشنا بوده ایم اما آنچه جدیدا به بازار بعنوان میز مدرن اداری وارد شده است میزهایی با قابلیتهای چندگانه است بعنوان مثال میز کارگروهی که میتواند تبدیل به میز کنفرانس گردد و یا میزهایی با قابلیت تنظیم ارتفاع از حالت نشسته به حالت ایستاده که به آنها عمدتا میز ایستاده گفته میشود . در واقع تغییر نگرش مدیران عالی رتبه یک سازمان به محیط اداری و دکوراسیون پیرامون فضای کار باعث شده که سبکها و استایلهای نوو جدید نظیر فضای کاری تیمی ایجاد شود که در این فضایکاری دیگر میزهای تک کاربره کاربردی ندارند، و میزهای کارگروهی با ایجاد صرفه جویی بیشتر در ابعاد و اشغال فضای کمتر نیازهای یک تیم کاری خوب را برطرف میکند.مدرن بودن دکوراسیون اداری خودتان را می توانید با سفارشی سازی مبلمان اداری خود بهتر کنید . میز کنفرانس سفارشی که سر تاسر نظرات و فکر شما در طراحی و تولید آن دخالت دارد.

محصولات صندلی اداری مدرن یکتادکور را ببینید

میز کارگروهی مدرن :

همه ما سالیان سال با انواع میز مدیریت ،میز کارشناسی ،میز کارگروهی و… آشنا بوده ایم اما آنچه جدیدا به بازار بعنوان میز مدرن اداری وارد شده است میزهایی با قابلیتهای چندگانه است بعنوان مثال میز کارگروهی که میتواند تبدیل به میز کنفرانس گردد و یا میزهایی با قابلیت تنظیم ارتفاع از حالت نشسته به حالت ایستاده که به آنها عمدتا میز ایستاده گفته میشود . در واقع تغییر نگرش مدیران عالی رتبه یک سازمان به محیط اداری و دکوراسیون پیرامون فضای کار باعث شده که سبکها و استایلهای نوو جدید نظیر فضای کاری تیمی ایجاد شود که در این فضایکاری دیگر میزهای تک کاربره کاربردی ندارند، و میزهای کارگروهی با ایجاد صرفه جویی بیشتر در ابعاد و اشغال فضای کمتر نیازهای یک تیم کاری خوب را برطرف میکند.مدرن بودن دکوراسیون اداری خودتان را می توانید با سفارشی سازی مبلمان اداری خود بهتر کنید . میز کنفرانس سفارشی که سر تاسر نظرات و فکر شما در طراحی و تولید آن دخالت دارد.

محصولات میز اداری مدرن یکتادکور را ببینید

میز کارگروهی -میز تیمی -مدل شماره (19)

 میز کارگروهی مدرن

 

میز مدیریت مدرن

دکوراسیون اداری اتاق مدیریت

 

میز مدیریت مدرن :

میزمدیریت یکی از اصلیترین اجزاء تاثیر گذار در دکوراسیون اداری اتاق مدیر عامل میباشد . در طراحی میز مدیریت مدرن ابتدا به المانهای سبک مدرن نظیر رنگ روشن ، پرهیز از شلوغی ، استفاده و ترکیب میز با تکنولوژی روز نظیر وسایل صوتی و تصویری و  … پرداخته میشود در بخش دوم سعی میشود از مواد اولیه ای که بیانگر مدرنیته هستمند درون این نوع میز استفاده شود یعنی بجای ساخت میز مدرن از ام دی اف معمولی ، بیشتر از ام دی اف هایگلاس ، شیشه و کورین استفاده میشود . این موضوع که تکنولوژی بیسیم در میز مدیریت دیده شود خیلی مهم است بعبارت دیگر هیچگونه سیمی نباید بصورت آشکار روی میز قرار داشته باشد . در فایلها و الهای سه کگشو هم که با میز مدیریت مکدرن طراحی و ساخته میشوند سعی میکنند از تکنولوژی برتر و بروزتر استفاده کنند نظیر قفبلهای لمسی و دیجیتال برای قفل کردن کشوی مدیریت

بیشتر بخوانید : دکوراسیون اداری شرکت مایکروسافت

محصولات میز اداری مدرن یکتادکور را ببینید

  • http://yektafurniture.com

]http://yektafurniture.com

خصوصیات اصلی مبلمان اداری مدرن چیست ؟

آنچه که بعنوان یک ویژگی خاص در مبلمان با سبک مدرن اداری بیشتر به ذهن متبادر میشود چند قابلیتی بودن محصولات است .در مبلمان اداری سبک مدرن موضوع  راحتی و آرامش پرسنل نیز بدرستی  در طراحی و تولید دیده  شده است یعنی طراحی  صندلی اداری کارمندی به نحوی صورت پذیرفته که کسی که  بر روی آن نشسته است  با اندک تغییراتی میتواند آنرا  به یک مبل اداری مدرن تبدیل نماید تا باعث استراحت و آرامش بیشتر گردد  . مبلمان اداری مدرن سبک افراد امروزی و مد گرا و یا بعبارتی پیشرو میباشد.این ملزومات اداری جدید خواستگاه  خاص و منحصر بفرد  خود را بین خریداران و طالبین  دکوراسیون مدرن  اداری دارد و شرکت مبلمان اداری یکتادکور بعنوان یکی از پیشتازان صنعت مبلمان اداری  با بکارگیری طراحان ، نصابان  و کارگران مجرب همت خود را برای ارائه انواع متنوع  مبل مدرن اداری بکار گرفته است

قیمت مبلمان اداری مدرن:

در انتخاب مبلمان اداری مدرن به چند موضوع توجه میکنیم:اول کیفیت محصولات اداری  دوم قیمت مناسب مبلمان اداری که با افتخار در بین شرکت های مبلمان اداری دیگر در بحث کیفیت و قیمت مبلمان اداری یکتا حرفی برای گفتن دارد.  ابعاد مبلمان اداری مدرن بسته به نوع فضای کارتان متفاوت است و خوب طبیعتا در ابعاد مختف متریال های اندازه ای استفاده میشود که در قیمت نیز تاثیر مستقیم دارد.مبلمان ادرای یکتا در صدد این موضوع هیچ وقت کیفیت را در محصولات خود پاییین نمی اورد و با بهترین کیفیت نسبت به بودجه و زمان شما لوازم اداری خود را ارایه میدهد.برای اینکه بدانید قیمت مبلمان اداری مدرن در شرکت ما مناسب است میتوانید ما را با سایر رقبا مقایسه کنید ولی قبل از اینکار ابتدا باید به مسائل فنی و مواد و مصالح بکار برده شده در مبلمان اشراف کامل داشته باشید . شما برای این موضوع میتوانید با واحد فروش ما تماس گرفته و از خدمات رایگان ما بهره مند گردید .

 

]http://yektafurniture.com

مبلمان اداری مدرن

رنگ در مبلمان اداری مدرن :

 

درفضای مدرن بیشتر از رنگ های روشن استفاده می شود البته همه جا رنگ روشن به کار نمی رود یادگیری اصول روانشناسی رنگ‎ها می‎تواند مزایای انتخاب مبلمان اداری را داشته باشد بلکه منظور این است که اکثریت محیط رنگ روشن خواهد بود ولی در دکوراسیون و مبلمان اداری کلاسیک از رنگ های تیره مثلا قهوه ای استفاده می شود و بر عکس محیط مدرن می باشد رنگ سبز و نارنجی می ‎‎توانند دفتر  کار شما را به فضایی خلاق و پر انرژی تبدیل کند

از مزایای دکوراسیون اداری مدرن ایجاد روحیه و تقویت پتانسیل کاری می باشد فضای کلاسیک نسبت به فضای مدرن خسته کننده تر و تکراریتر  می باشدالبته این موضوع کاملا به سلیقه افراد بستگی دارد  و در کل رنگ بد ممکن است باعث خسته شدن کارمندان و افت کیفیت و تمرکز آنان بر روی کار شود

ما در مبلمان مدرن از  از رنگ های شاد و پر جنب و جوش استفاده میکنیم . به عنوان مثال،. اگر می‎خواهید احساس هوشمند بودن و آرامش را بیاموزید، از آبی استفاده کنید. این رنگها مطمئنا  روی کارمندان تاثیر مثبت خواهد داشت  و علاوه بر تقویت روحیه و ایجاد شادابی در افراد  روبط بین کارمندان را نیز بهتر مینماید که باعث افزایش راندمان در کار شده و پیشرفت سریع و بهتری را برای شرکت خواهد داشت

میز کارمندی و کارشناسی مدرن :

مدرنیته بودن یعنی به روز بودن و اگر به طور کلی بخواهیم یک معنای مرتبط با این امر را به شما بازگو کنیم این است که به روز بودن ثمره خلاقیت است . یعنی چه ؟ استفاده از ایده های جدید و خلاق محصول جدیدی را خلق میکند . بنابر این این محصول جدید یک چیز مدرن است که با یک خلاقیت ساخته یا طراحی شده است . حالا میز کارمندی و کارشناسی  مدرن نیز همین بحث را دارد . میز کارمندی ای مدرن  نامیده میشود که خلاقیت در آن به کار رفته باشد البته لازم به ذکر است که بشر امروزه تمام راهبرد های خود را برای آسان تر شدن امور پیش میبرد . بنابراین نظریه مبلمان اداری مدرن کاربری را آسان تر کرده و سعی بر این امر دارد که استفاده از میز های اداری خشک و بی روح را آسان تر و کاربردی تر بکند . استفاده از تکنولوژی برای مبلمان اداری آنها را با نام مدرن پیاده میکند . یعنی استفاده از صفحه نمایش روی میز یا … . با همه این استدلال ها چندین و چند بار گفته ایم که مبلمان اداری مدرن خلاقیت باید داشته باشد و بارها تکرار کرده ایم که خلاقیت در نحوه کار تمام اعضا و حتی برند سازی شما تاثیرات بسیار زیادی را دارد . مبلمان اداری مدرن و خلاقیت اموری جدا ناپذیر از هم میباشند که باعث ایجاد سبک مدرنیته در دکوراسیون و صنعت مبلمان اداری میشود .

میز کارشناسی مدرن  دکوراسیون اداری اتاق مدیریت[/caption]

راهنمای خرید مبلمان اداری مدرن:

ابتدا به سراغ شرکت های مبلمان اداری معتبر میرویم.چرا حتما باید معتبر باشد؟ زیرا شرکت های مبلمان اداری معتبر در تمام مراحل طراحی و ساخت بدنبال نظر مستقیم  مشتری خود اند. دلیل دوم  برای انتخاب شرکت معتبر دکوراسیون داخلی بخاطر ضمانت و گارانتی این محصولات و همینطور خدمات آنهاست.ب خرید مبلمان جدید برای دفتر تصمیم‎گیری بسیار مهمی است. انتخاب‎های شما تاثیر زیادی بر محیط دفتر، راحتی کارکنان و بهره‎وری کلی پرسنل شرکت شما خواهد داشت . ایجاد سبک مدرن برای فضای اداری گامی بلند در راستای اهداف دراز مدت شما خواهد بود، تفکر مدرن، مبلمان‎ مدرن می‎طلبد.برای خرید و چینش مبلمان اداری مدرن در شرکت ها چند فاکتور مهم است. اول باید میزان بودجه و زمان لازم را مورد بررسی قرار دهید.دوم با متخصصین حوزه دکوراسیون اداری درباره محیطتتان مشورت کنید. و سپس با پرسنلتان سبک های پیشنهادی را مانند مبلمان اداری کلاسیک و مبلمان اداری لوکس و مبلمان اداری مدرن و مبلمان و لوازم اداری عادی در میان بگذارید.. با این وجود اگر شما به روند درست در زمان خرید بروید، آن‎ گاه می‎توانید مبلمان اداری مناسب را برای فضای شرکت  خود تهیه نمایید

]http://yektafurniture.com

پارتیشن اداری مدرن

پارتیشن اداری شیشه ای

انواع پارتیشن اداری مدرن : 

پارتیشن اداری مدرن علاوه بر وظیفه ذاتی ای که در جدا کردن فضای کاری دارد باید باعث تسهیل ارتباطات بین پرسنل هم بشود همچنین در طراحی پارتیشن مدرن اداری باید بخحث کنترل رئیس بر روی زیر مجموعه خود را نیز کاملا در نظر گرفت امروزه بیشتر در سبکهای مدرن از پارتیشن های اداری باریک که بدنه الومینیومی دارند استفاده میشود که بیشتر توسط شیشه پوشانده شده اند این فضای کار شیشه ای باعث میشود هم فضا بزرگتر بنظر برسد و هم زیباتر شود

پارتیشنهای مدرن اداری بیشتر از فلز و شیشه استفاده میکنند. علاوه بر زیبایی ،فضای کار را مدرنتر جلوه میدهند. در پارتیشن های مدرن اداری جای کابلها و مسیر آنها به نحوی که در جلوی دید نباشد دیده شده است.

در طراحی مدرن ، کارهای زائد حذف شده اند. میزهای اداری مدرن قابل تنظیمند و مهمتر از آن چند منظوره و یا چند کاربره اند.

کتابخانه اداری مدرن:

 

کتابخانه مدرن اداری انواع مختلفی دارد که میتوان به  کتابخانه بلند اداری و کتابخانه ویترین اداری اتاق مدیریت. اشاره کرد . وظیفه اصلی کتابخانه ایجاد اطمینان در شماست که اسناد و مدارکتان در محیطی مناسب نگهداری میگردند . اما علاوه بر این وظیفه ذاتی کتابخانه مدرن اداتری باید نقش عامل زیبا کننده را هم در اتاق مدیران و هم در سایر واحدهای سازمانی ایفا نماید .  ویژگی اصلی این کتابخانه های مدرن اداری دسترسی راحتتر به اطلاعات و اسناد میباشد .ولی در ساختار آن همیشه سعی میشود از اشکال متقارن و غیر متقارن استفاده شود تا این سبک مدرنیته را بهتر به تصویر بکشد .کتابخانه های اتاق مدیریت بیشتر بعنوان یک ویترین هستند تا یک محل نگهداری اسناد و این خود اهمیت زیبا بودن آنها را صد چندان میسازد .

]کتابخانه مدیریت -کردانزا مدل K450

کتابخانه کوتاه مدیریتی -مدل کا ۴۵۰

مبل اداری مدرن:

مبل اداری مدرن همان چیزی است که علاوه بر راحتی و آسایش برای مشتریان این پیام را هم به آنان مخابره کند که با یک تفکر مدرن و با یک شرکت مدرن رو برو هستید  شامل مبل تک نفره ،دونفره و سه نفره ،در این مبلها قابلیت تبدیل به تخت شدن نیز وجود دارد تا افراد بتوانند چند کاربره بودن مبل و نیم ست اداری را بهتر لمس کنند . انواع مبلمان اداری مدرن و کاربردهای آنها باعث شده است که آنها جز لاینفک دفاتر کاری و محیطهای اداری مدرن باشند . پیاده سازی دکوراسیون اداری مدرن برای استارت آپهایی که بخصوص با دانش فن آوری ایجاد شده اند بنظر ضروری تر میرسد.مبل و نیمک ست اداری مدرن را باید در لابی هایی با طراحی مدرن قرار داد . همچنین سالنهای انتظار آرایشگاهها و مطب های دندانپزشکی نیز میتوانند از این نوع مبل مدرن اداری بهره بگیرند . صندلی اداری  مدرن یکی از عناصری است که در مبلمان مدرن اداری و دکوراسیون اداری در زیبا سازی محیط کار بیشترین تاثیر را دارد . شاید ندانید که صندلی مبل مدرن  اداری قبلا خیلی کمتر در ادارات استفاده میشد . یعنی بجای استفاده از مبل مدرن شاید بعضی از سازمانها که ارزش بیشتری برای مشتریان خود قائل بودند از صندلیهای معمولی  برای آنها استفاده میکردند . آنهم نه صندلیهای شیک و لوکس بلکه صندلی های معمولی . ولی با پیشرفت دنیای صنعت و با پر رنگ شدن اهمیت مشتریان و اینکه آنها چقدر در توسعه یک کسب و کار دخیل هستند جایگاه صندلی  اداری مدرن  در سازمانها بیشتر مشخص گردید . اگر دقت کرده باشید امروزه به هر مطب یا دفتر وکالت معتبر که سر بزنید حتما چند دست مبل اداری مدرن را ملاحظه خواهید کرد . این صندلیها علاوه بر وظیفه آرامش بخشی به مشتریان وظیفه زیبا سازی محیط کار را نیز بعهده دارند . صندلی مدرن اداری معمولا از چرم و فلز و با طرحهای به روز و مد روز تولید میشوند.

مبل اداری چستر - نیم ست

مبل اداری چستر – نیم ست

میز کنفرانس اداری

میز کنفرانس

میز کنفرانس مدرن اداری :

میز کنفرانس در سازمانها شاید یکی از پرکاربردترین وسایل ارتباطی محسوب شود زیرا تمام افراد رده بالا و افراد فنی در پشت آن با یکدیگر به گفتگو و تبادل نظر میپردازند ، میز کنفرانس مدرن بیشتر از المانهای مدرنیته بهره می برد هم در طراحی و هم در کاربرد و هم در مواد اولیه .بسیاری از افراد تمایل دارند تا میز کنفرانسشان به وسابلی نظیر انواع بلندگو و مونیتور و انواع سوکتهایی که دارای USBمیباشند  مجهز باشد .همچنین استفاده از سنگهای تزئیینی و شیشه و استیلهای خاص نیز در ساخت میز کنفرانس مدرن  نیز متداول می باشد اما آنچه که در یک اتاق جلسات اهمیت دارد نه تنها داشتن یک میز کنفرانس مدرن میباشد بلکه استفاده از صندلیهای اداری ارگونومیک و دارای راحتی نیز بسیار مهم است .

کانتر پذیرش مدرن یا  میز منشی مدرن :

کانتر پذیرش  مدرن که البته در بسیاری اوقات به آن کانتر منشی و میز منشی هم گفته میشود بنوعی تصویر سازمان شما با ارباب رجوع یا مشتری سازمان و کسب و کارتان میباشد .  این نکته خیلی مهم است که اهل فن و روانشناسان در مورد تصویر اولی که از شما و سازمان شما در ذهن ارباب رجوع نقش میبندد اتفاق نظر دارند که این تصویر سازی میتواند معیار گرفتن تصمیمات  آتی باشد . یک کانتر مدرن اداری باید زیبا باشد بهتر است نقش لوگوی سازمان بر روی بدنه آن به نحو زیبایی ثبت شده باشد و این خیلی مهم است که از عناصر نور پردازی برای زیباتر کردن آن استفاده نمود . عمدتا در میزهای پذیرش مدرن از کورین ، شیشه ، استیل و طلقهای خاص بعنوان مواد اوئلیه استفاده میگردد. استفاده از رنگهای سازمانی در میز کانتر خیلی مهم است و میتواند نقطه عطف مهمی در طراحی مدرن ، محسوب گردد . در مطبهای دندانپزشکی ومهد کودک ها بهتر است از رنگهای شاد استفاده گردد . در کانترهای مدرن اگر اطلاعاتی که منشی دارد محرمانه محسوب گردد ، ارتفاع کانتر را طوری میگیرند که مشتری نتواند به پرونده ها و وسایل منشی تسلط داشته باشد .

کانتر پذیرش و میز منشی مناسب

دیوارکوب اداری و تاثیرات آن در محیط کار

دیوارکوب اداری و تاثیرات آن در محیط کار

دیوارکوب مدرن اداری :

دیوارکوب های ام دی اف بسیار زیبا هستند اما منظور از دیوارکوب مدرن یقینا استفاده از سبک و سیاق خاص و مدرن در اتاق مدیران و بخصوص مدیر عامل میباشد . معمولا دیوارکوبهای مدرن با نور پردازی ، استفاده از طلق ، استفاده از لوگو و همچنین استفاده از آینه ، تهیه میگردند . در نصب دیوارکوب باید ابتدا زیر سازی کار را در نظر گرفت چون اگر زیر سازی درست و کامل نباشد فرآیند نصب دچار مشکل خواهد شد برای کسانیکه میخواهند دیوارکوب خریداری کنند این نکته خیلی مهم است که ابتدا طرخح را ببینند و بر مبنای آن تصمیم گیری نمایند . در دیوارکوبهای مدرن بیشتر از ترکیب رنگ روشن استفاده میشود .

کارخانه مبلمان اداری مدرن :

کارخانه شرکت تجهیز دفتر یکتا با دشتن تجهیزات مدرن و بروز صنعت مبلمان ، نظیر انواع دستگاه برش، انواع دستگاه PVCانواع دستگاه الیت و همچنین دستگاه وکیوم و در راس همه اینها دستگاه CNCتوانسته تا توانمندی لازم در این عرصه را در خود ایجاد نماید همچنین این شرکت تولیدی استفاده از افراد با تجربه و آموزش دیده را نیز در اولویت کاری خود قرار  داده است تا با استفاده از ابزار آلات ، استاندارد کار نصب را در محل کار فرما انجام دهند . کارخانه تجهیز دفتر یکتا دارای یک انبار بزرگ برای نگهداری محصولات آماده میباشد . ما با استففاده از نایلونهای حبابدار کار بسته بندی محصولات مدرن اداری را انجام میدهیم . واحد کنترل کیفیت در کارخانه وظیفه کنترل مواد اولیه خریداری شده و همچنین کنترل محصول نهایی را بعهده دارد . تولید مبلمان اداری مدرن  تخصص  ماست

مبلمان اداری مدرن

کارخانه مبلمان اداری

پروژه مبلمان اداری مدرن

پروژه مبلمان اداری

پروژه مبلمان اداری مدرن :

امروزه راحتتر میتوان به تغییرات وسیع در زمینه دکوراسیون اداری عنوان پروژه مبلمان اداری مدرن را به کار برد . طبق اصول پروژه در یک پرو.ژه سه عامل کیفیت ، زمان و هزینه باید مورد توجه خاص قرار بگیرد ما در شرکت تجهیز دفتر یکتا سعی کرده ایم تا این کار را انجام بدهیم . . خرید مبل اداری یک کار ساده بنظر می آید ولی ما توصیه میکنیم آنرا زیاد ساده نگیرید÷ما با کمک طراحان حرفه ای خود ابتدا برای شما چندین طرح دکوراسیون مدرن اداری را تهیه میکنیم و بعد از آن شما میتوانید از پروژه های تمام شده و جاری ما بازدید داشته باشید . همچنین ما با دریافت نامه هایب رسمی از کارفرمایانمان در مورد داشتن رضایت از کیفیت و زمانبندی اجرای پروژه سعی کرده ایم که این اطمینان خاطر را در مشتریان خود ایجاد نماییم

انتخاب مبلمان اداری مدرن :

انتخاب صحیح میز اداری مدرن برای شرکتتان به نوعی تضمین آرامش ، زیبایی و کارایی مبلمان اداری می باشد پس شایسته است در انتخاب میز های اداری مدرن شرکتتان وسواس بیشتری بکاربرید چرا که سطح و کلاس بندی شرکت شما و همچنین بهره وری کارمندانتان بصورت مستقیم با میز های اداری و کارمندی مرتبط است برای انتخاب صحیح میز اداری مدرن ابتدا به رنگ دکوراسیون ، استاندارد ابعادی میز اداری ، قیمت و مدل میز اداری و متریال استفاده شده در تولید میز های اداری توجه کافی نمایید … با بیش از یک دهه خدمت در عرصه میز های اداری و مبلمان موفق شده ایم میز هایی تولید کنیم که سه آیتم کیفیت ، قیمت رقابتی ، کارایی و استاندارد را با هم داشته باشد … اگر قصد تهیه میز اداری برای شرکت و سازمانتان دارید کافی است مدل ها و قیمت های ما را با سایر تولید کنندگان در کنار هم قرار دهید تا چراغ راهتان باشد ، بازدید و مشاوره رایگان می باشد

نکات اساسی که باید در زمان انتخاب مبلمان اداری مدرن در نظر بگیرید .

  1. آیا  چشم انداز کاری شما در بحث مبلمان دراز مدت است؟

مبلمان مدرن یقینا اصلی ترین  رل  را در دکوراسیون اداری بازی می کند .همیشه بخاطر داشته باشید که در عالیترین  وضعیتها  ممکن است سرمایه گذاری کرده باشید ، اما انچه باید به آن دقت کنید این موضوع است که سمت و سوی شرکت شما در آینده چگونه خواهد بود. ببرای مثال، آیا  برای ارتقا کارایی پرسنل میخواهید بیشتر از دکوراسیون فضای  باز برای تعامل و ارتباط  استفاده کنید یا ایجاد فضای های اختصاصی برای هر فرد ؟

مبلمان اداری مدرن

مبلمان اداری مدرن

  1. آیا طرح شما می تواند همه فضاهای تعریف شده  را پوشش دهد؟

منظور ما از کلیه فضاهای تعریف شده دقیقا  عبارت است از : مناطق پذیرش و لابی سازمان ، اتاق جلسات و کنفرانس، فضاهای اختصاصی و  خصوصی، اتاق نظافت ،  آشپزخانه یا محل گرم کردن غذا و نهار خوری پرسنل ، کانترها و میزهای  تخصصی نظیر  مرکز تماس. برای مواردی  که برای هر کدام از این محیط های اداری  نیاز دارید، باید جای مشخص در نظر بگیرید بعنوان مثال   فایلهای ذخیره سازی ، صندلی های ارگونومیک و طبی و انواع میز اداری مدرن،و همچنین  تجهیزات صوتی و تصویری نظیر  LCD .نقشه های دو بعدی و سه بعدی حرفه ای طراحی شده توسط  نرم افزار (AUTO CAD)  یا 3dmaxمی تواند به تجسم شما در  بهینه سازی محیط کمک شایانی کند .

مبلمان اداری مدرن

مبلمان اداری مدرن

  1. میزان درخواست کارکنان شما برای مبلمان چقدر است؟

ما در مبلمان اداری یکتا همیشه به مشتری توصیه می کنیم که بهتر است ابتدا لیستی از تمام  تجهیزات و لوازم  مورد نیاز پرسنل خود  را تهیه کنند. علاوه بر آن تعداد کامپیوتر ها، تلفن ها، فکس ، چاپگر  اسناد، و لوازم نوشتاری مناسب را هم در نظر بگیرند . انتخاب ملزومات مورد نیاز مشتری همچنین  باید با ماهیت کسب و کار و فضای فیزیکی موجودش همخوانی و سازگاری کافی داشته باشد . بهترین کار اینست که از خود پرسنل بپرسید که  به چه وسایل و لوازم اداری  نیاز دارند، اینکار علاوه بر برنامه ریزی بهتر کار  یقینا رضایت شغلی بیشتری را نیز به ارمغان خواهد آورد.

http://yektafurniture.com

مبلمان اداری مدرن

  1.  محدودیت های بودجه بندی خود را در نظر دارید ؟

اگر سازمان شما در اختصاص بودجه  به خرید مبلمان اداری مدرن هنوز محدودیت  دارد ، بهتر است گزینه های دیگری  را برای لوازم و مبلمان جدید خود انتخاب کنید.  شما می توانید  مبلمان دست دوم  و یا بازسازی شده را خیلی ارزانتر خریداری کنید، (البته ما در مبلمان اداری یکتا به هیچ عنوان این موضوع  را به مشتریان خود توصیه نمی کنیم) یا حتی  به خرید مبلمان  اداری و لوازم  ارزانتر مبادرت نمایید. اما باز هم سعی کنید  تا در موارد حیاتی  بودجه خود را صرف خرید نمایید و همواره مبلمانی  را انتخاب و تهیه کنید که علاوه بر مدرن بودن ،دارای کیفیت مناسبی هم باشند.

http://yektafurniture.com

مبلمان اداری مدرن

بیشتر بخوانید از صفر تا صد مبلمان اداری

برای استفاده از تجربیات مشاورین ما کافیست با شماره 02144620086 تماس بگیرید و یا به وب سایت ما به آدرس www.yektafurniture.com مراجعه نمایید .

  • ۹۸/۰۸/۲۱
  • yekta furniture

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی